2012 - promise

Förra året hade jag inga nyårslöften för jag vet att jag är såå dålig på att hålla dem. Men detta år så har jag banne mig 4 stycken nyårslöften och dem ska jag hålla, behöver kanske lite hjälp på traven bara!

Löfte 1: Jag ska komma igång med träningen igen och träna minst 3 gånger i veckan, även fast jag har fullt upp. För även fast jag inte vill träna så vet jag att jag kommer må så mycket bättre efter ett långt härligt träningspass. SÅ börja träna igen och hålligång det.

Löfte 2: Jag ska ha ett nyttigt år och då inget godis, snacks eller dricka. Då är det får frukt, popcorn, salta pinnar och vatten som gäller. Kommer jag klara det? Ingen aning, men jag har gjort det en gång innan och då ska jag klara det igen!

Löfte 3: Jag ska lägga lite mer tid på bloggen och gör så att 2012 blir det bästa blogg året.

Löfte 4: Jag ska inte överanstränga mig, utan ta det lugn, lita på mig själv och bara vara MIG.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0